Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med brända skivor!!?!?!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med brända skivor!!?!?!

Hejsan,

Jag har just installerat ett Xbit chip i boxen men får problem med att köra brända skivor ( provat både dvd-r och dvd+r ).
    Första gången fungerade det hur bra som helst.. sen krånglade det massa, sen fungerade det en gång till och nu krånglar det igen.. får bara upp ett meddelande om att boxen inte kan läsa skivan bla bla bla.
    Vid startup så står det Xecutor2 så boxen borde ju ha kontakt med chippet..

några idéer??

tack på förhand

// Mattias

Har typ samma problem men jag har inte fått det att funka alls!!! Allt verkar funka till man stoppar i cdn

Comment

va har ni prövat för skivor o va e de för format på backuppen och va har ni för märke på dvd läsarn...skriv helt så kan man svara va som e problemet

Comment

pröva installera superdisc först tror inte de funkar utan den

Comment

vad har du för spelare,jag själv har thomson och det funkar hur bra som helst med dvd-r platinum ock sky skivor

Comment

Jag har samma problem, iof har jag bara det med Nina Gaiden.
            Man kommer igång till huvudmenyn men när man väljer New Game så står det "there is a problem with the disc you using it may be dirty or damage" men han som brände den fick igång den :/

Comment

Ninja Gaiden problem

Det där med ninja gaiden är samma sak för mig... tills jag bytte språk från japanska till engelska... så gör samma sak. men när ja har spelat ett tag så blir det "dirty disk".. det kanske är en för tidig version av spelet??

Comment

Ninja Gaiden problem.

Ändra även datumet på din xbox så det blir korrekt.. jag har X-Ecuter 2 Lite + med 4979.06 bios.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X