Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ftp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ftp

Har X-B.I.T stöd för ftp?

Re: Ftp

Originally posted by filus
    Har X-B.I.T stöd för ftp?
    XBIT i sig själv har inte stöd för något annat än att du kan lägga in en eller flera "bios" på det. Det vanligaste är att man flashar in ett "hackat" bios så att man kan installera t.ex. evolution-x, avalaunch, xbox mediaplayer. De programmen har inbyggda ftp-servers.

Man kan även flasha chipet med bioset x-ecuter 2 4978.03, det bioset har en inbyggd ftp-server som startas om man håller in någon specifik knapp på handkontrollen när man startar xboxen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok, jag funderar på att köpa erat paket med en modifierad X-Box med X-B.I.T chip..

Levereras den med ngt bios installerat? eller måste jag lägga in det själv sen?

Och isf stöder det bioset ftp?

=)

Comment

Originally posted by filus
        Ok, jag funderar på att köpa erat paket med en modifierad X-Box med X-B.I.T chip..

Levereras den med ngt bios installerat? eller måste jag lägga in det själv sen?

Och isf stöder det bioset ftp?

=)

Den levereras helt klar, den är en "ftp-server" så fort du bootar den. Vi lägger inte in något BIOS med ftp-stöd, utan det är evo-x, avalaunch eller xbox media player som ger ftp-stödet.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X