Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp Mig !!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp Mig !!!

Jag får ingen ordning på X-BIT chipet.
    Jag har klarat av att flasha biosen med (4979.06_256k.bin) tror jag det var. Sen så ladda jag ner superdics 3,6 brännde den på en CD-RW
    X-Boxen läser inte skivan i alla fall.. dioden på chip-grejen lyser Grönt ... VAD GÖR JAG FÖR FEL...??
    äter snart upp hela X-boxen..

Vilken "stapel" från vänster formatterade du?
    Vilket BIOS# nerifrån i den stapeln körde du "write" på?
    Hur står dina switchar på chippet?
    Vad har du för dvd-läsare i xboxen?
    Vad har du bränt på för typ av media (cd-r, cd-rw, dvd-r, dvd-rw, dvd+r, dvd+rw) ?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Originally posted by Hansi
      Vilken "stapel" från vänster formatterade du?
      Vilket BIOS# nerifrån i den stapeln körde du "write" på?
      Hur står dina switchar på chippet?
      Vad har du för dvd-läsare i xboxen?
      Vad har du bränt på för typ av media (cd-r, cd-rw, dvd-r, dvd-rw, dvd+r, dvd+rw) ?
      tja HANSI....

formatterade stapel 4
      körde write på bios4
      switcharna står (ON, ON, OFF, OFF)
      Dvd läsaren är den som var när ja köpte den antar att det är samsung.
      (hur kollar man vilket märke det är ska ja plocka isär x-boxen å kolla eller går det att kolla på nått annat vis?????
      superdisc 3,6 brännde jag på en CD-RW.

Comment

http://forum.psxcare.com/support/sho...threadid=11140

Där kan du se vilken läsare du har...
        Kringgått anti-konkurrentfiltret

Comment

Originally posted by hkman
          http://forum.psxcare.com/support/sho...threadid=11140

Där kan du se vilken läsare du har...

Ok tackar kollade nu vilken DVD jag har och den ser ut som Thomson dvdn

Comment

Originally posted by DeMoNium
            Ok tackar kollade nu vilken DVD jag har och den ser ut som Thomson dvdn
            Ladda hem xbtool och gör om färgerna på x:et vid boot för att kolla om chipet går igång. Prova bränn på en annan cd-rw. Se till att USB kabeln är borttagen från chippet.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hur gör man det hehe ;-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X