Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp mig att förstå mig på switcharna....

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

En liten fråga bara. Kan man lägga en mindre bios i en "partition" som är större. Dvs en 256k bios i en 1 Mb partition?

Comment

Jadå... skriv bara:
      copy /b 256kb_bios.bin + 256kb_bios.bin + 256kb_bios.bin + 256kb_bios.bin 1mb_bios

så har du en en megabytes bios

Comment

Hm.. Lyser LED:en när stealthmode är på? "Info: STM = "Stealth-Mode" When STM dip-switch is "ON" the X-B.I.T is completely disabled and the dip-switch settings will have no effect. The green LED on the X-B.I.T external board will be active." Min lyser hela tiden.. :/

edit: så nu fungerar den, tack vare psxcares fina grabbar som löder finfint :P
        Last edited by ficklampa; 2004-07-28, 23:01.
        Xbox Crystal Edition - Samsung - X3 - 160 GB
        PSP PSP1004 - 1 GB

Comment

så för att vara övertydlig och komma med (en säkert helt uppenbar för alla som inte är nybörjare) en dum fråga:
          så i programmet väljer man vilken stapel och "ruta" (partition)man vill flascha till och på chippet ställer man in vilken "ruta"?

Jag har trott att man ställde in vilken stapel på chippet
          (men så är man väl ovanligt trögfattad oxå)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X