I vilka färger kan xboxen blinka när man har satt i ett xbit chip? Vilka färger tyder på att man lyckats och vilka tyder på att man har misslyckats?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Färgerna
Collapse
X
-
Det beror på vilket bios du flashat med och vad som händer i övrigt.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Hmm, vad sägs om att du provar först och frågar när du ser vad du råkar ut för :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Grönt fast sken = bra
Rött+grönt blinkande och ingen bild på tv:n = inte braLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det brukar oftast bero på felaktig montering, men chippet kan vara sönder.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Du skall vara försiktig, pajjar du de ömtåliga gängorna i xboxchassit så får du massa strul i onödan.Original inlägg av TobbeeLite udda fråga kanske men när man ska skruva fast chippet ska man ta i då så det sitter ordenkligt eller ska man sätta dit det försiktigt?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Säg en vanlig dålig färg då...bara
( Är det något mer än bara skruven sätta fast?
)
Comment