Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox startar på xecuter bios men tar inte original DVD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox startar på xecuter bios men tar inte original DVD

Har skruvat in mitt Xbit chip och xboxen får upp xecuter2 loggan vid uppstart.
    Skall original DVD filmer kunna köras på xboxen i det här läget?
    Min box markerar att man måste köpa DVD kittet för att det skall funka.
    Den tar ej heller brända spel på DVD-rw eller CD-R.
    Jag har Thompson spelaren.
    Sätter man däremot in original spel får man upp microsoft loggan och spelet startar.

Har någon haft samma problem eller är detta hårdvaru/mjukvarufel?

Min xbox funkar bra att starta upp direkt med en original dvd film.. och jag har med xecuter 2 och x-bit chipp.. fast jag har ett dvd kitt med.. du kanske måste ha en kontroll?

Comment

...och jag som trodde det var finessen med chip att inte behöva en massa "original" grejjor såsom DVD kitt mm...

Comment

Du måste använda dvd-x 2.0 "dongle free dvd player" om du vill se dvdfilmer utan originalfjärr
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X