Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hej. Jag får inte mitt x-b.i.t chip att funka

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hej. Jag får inte mitt x-b.i.t chip att funka

jag har ett x-box ver 1.1. jag har lödigt in mitt x-b.i.t. men jag kan inte få det att funka. den startar och chipet lyser grönt, switcharna står rätt bank 4 on on off off."har testat flera olika" men den kan inte bota. org går bra men inget annat.
    har testat med bios 4981.06 4980 m7 samtliga multi...

superdisc är ver 3.7

vad fan kan vara fel ??? är chipet paj ???? d0 har jag lödigt på undersidan på den alternativa punkten, och jag har använt mej av kablarna

Vilken stapel från vänster?
    Vilket "bios#" i den stapeln?
    Hur stort biosfil?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

stapel 4 med bios 4
      256 kb bios

Comment

Vad har du för dvd-läsare?
        Vad har du bränt på för media?
        Om du stoppar din brända cd/dvd i en pc, ser du några filer på den?
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Måste bara först tacka för dom våldsamt snabba svaren , tackar och bockar..

Vad har du för dvd-läsare? Samsung
          Vad har du bränt på för media? har testat med dvd r- och cd r och cd rw
          Om du stoppar din brända cd/dvd i en pc, ser du några filer på den? nej ser inget

Comment

Ladda hem xbtool (kolla www.xbox-scene.com) och byt färg på x:et i ditt bios så att du ser om chippet verkligen fungerar.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X