Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur fungerar X.B.I.T lödfritt för alla?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

har du ställt om switcharna du ska göra de beroende på vilken bios bank du la in bioset i

Comment

vilka switchar?

Comment

de som sitter på den som man kopplar usb:n till? isåfall, hur ska jag ställa in dem om när jag har valt stapel 4, och den med 512kb?

Comment

aa de e den tror man ska lägga on on off off du kan pröva de händer inget farligt

Comment

aa nu kolla ja lite i forumet o de ska va on/on/off/off i bank 4

Comment

hur ser man hur switcharna ska stå då? jag testade att sätta on on off off, men det funkade inte..

Comment

pröva sätta dem första två uppe o dem andra två nere om de inte funka gör tvärtom...gäller att va lite smart = )

Comment

okej, då beror det nog på att jag nog fuckade biosen nyss. ska fixa det först, men jag m,åste åka till en polare för att det ska gå. tack för hjälpen.

Comment

pröva lägga bios bank 4 sen 256kb

Comment

spelar det någon roll förresten vilken storlek man väljer? 256/512/1mb

Comment

tror det men fråga inte varför...men pröva me 256kb

Comment

vad är superdisc för något? behöver man det?

Comment

En SD är en skiva med alla program du kan behöva för din xbox istället för det enkla menysystem som finns i MSDASHEN där du gör dina menyval
                            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

så msdash ändras inte utan superdisk?

Comment

För att kunna få ut det mesta av sin xbox chippar man den, sen lägger man in Evoxdashen är är motsvarigheten till Msdashen, men med fler menyval och instaällningar för nätverk, osv, osv. När du sätter ditt chip i ON läget startas EvoXdashen om man nu väljer den dashen dvs finns ett antal olika. När du stänger av ditt chip starts Msdashen upp enkelt förklarat.
                                "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X