Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Detta går ju åt helvete (installation).

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Detta går ju åt helvete (installation).

Jag behöver all hjälp jag kan få.

Jag formaterade först kortet. Valde Det fjärde alternativet. sedan lade jag in bios: x2_4983[1].06_256k.bin. Den lade jag på slotten som var 512k.
    Jag tog verify och kollade att allt var som det skulle, och det sade programmet att det var.
    Nu har jag kopplat dit chiuppet och allt.
    Nyss blinkade det rött och höll på. men nu så verkar den vara som en vanlig xbox, hur vet jag att det funkar?!
    tack på förhand..

stapel fyra alltså..

Comment

dålig kontakt,, det står xecuter2 vid uppstarten under X`et om det funkar

Comment

men när det är dålig kontakt så blinkar det ju rött och håller på.
        kan det inte vara att jag valt fel storlek och sånt där jag lade in bios?
        eller att jag borde använda andra bios?

Comment

Använd bios 4980.67_256k.bin se till at chippet sitter åt hårt, ta bort brickarn under,,,

Formatera stapel 4 i x-bit programmet, använd första 256k ******* .. sen när du är klar ställer du switsharna on on off off

Comment

Vad du än gör, kör inte in ett 256K bios i en 512K bank/slot :-)
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

dum fråga Hansi men vad händer

Comment

Boxen kommer bara stå och blinka, inget allvarligt utan mest slöseri med tid :-)
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X