Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skit i alla andra inlägg av mig LÄS DENNA!!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skit i alla andra inlägg av mig LÄS DENNA!!!!

jag hittar inte deletfunktionen för att ta bort trådar men men....

nu är de så att jag funderar här. jag håller på att installer xbit.. men nu kommer problemet.. jag har nämligen tagit bort dom två piggarna som är på den utstickande delen av chippet,,
    för jag tänkte att kablen som följer med som du kan koppla stömmen till chippet med..
    nu är det så att jag tog bort piggarna därför jag tror att man kan köra xbit utan att löda nå d0 punkt därför den sitter ju på stömkabeln.. så jag undrar om nån av er har testat eller kört så för då blir det ju som vanliga lödfria xbit... jag har ingen tillgång till dator som går att kör flashprogget (sitter på skolan.... och har därför inte testat men ska göra de snart... så därför undrar jag vet nån nåt eller ska jag löda d0 punkten iallafall..för jag vet inte om det blir kajk med chippet i och med jag har lött bort dom två piggarna....

För det första: Du kan editera ditt första inlägg istället för att skapa tre trådar.
    För det andra, så fattar jag ingentig av vad du försöker förklara,,

Comment

jo det jag försöker säga är... jag har tagit bort piggarna till d0 och en till den som är brevid på chippet... och så har jag klurat på att kabeln som ger ström till dvd har ju en extra kontakt.. som man sätter på chippet... det är den jag har pillat dit... och nu undrar jag om jag behöver löda d0 eller klara jag mej utan i och med kabeln...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X