Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Är denna sats komplett?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Är denna sats komplett?

Är denna sats komplett?
    http://img46.exs.cx/img46/8955/kompletteller.jpg
    Last edited by Gizmo^; 2004-11-10, 19:01.

Tror det var en diod som fattades

Comment

Vad jag förstått så är det ingen diod med xbit 1.5, antagligen är den inbyggd på själva chippet redan eftersom det var en korkad design från början att skicka med den separat.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har 1.6 så det e bara att löda på chippet lr?
        Enligt manualen?

Comment

Har du en 1.6 bör du välja ett annat chip, finns ingen anledning att använda xbit på den modellen.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men jag har packat upp den!
            Och ska chippa imorn lr nått!
            Hur ska jag göra?!??!?!

Comment

Jag fick hem en påse adapters som skall vara till för att enklast få xbit 1.5 att fungera på xbox version 1.6. Dock har dom (DMS teamet) inte släppt ritningar ännu. Dom har väl fullt upp med DMS4 chippen den senaste tiden. Vi försökte som hastigast montera ett xbit i en 1.6 utan att lyckas, men förutsättningarna var inte de bästa med massor av XBOX som hade högre prioritet vilket inte medgav något större engagemang i xbitten.

Comment

Vad ska jag göra med chippet?
                Sälja det?
                Eller går det chippa endå?.. hörde att den här länken kunde funka :S
                http://www.teamxecuter.com/x3/tutorials/x3pin16.htm

Comment

Asså.. om du jobbar på PSXCARE.. så får ni fixa en guide snarast!.. för jag vill inte låta chippet ligga å damma.. En guide tar mindre en en vecka.. helvete vad besviken jag är!.. jag har ringt 5ggr idag.. först var det upptaget då klickade jag 5 och svarade men då svarar psxcare inte!...

Om du har msn så adda mig på m i c k e _ d h @ h o t m a i l . c o m
                  Last edited by Gizmo^; 2004-11-11, 00:13.

Comment

Tänk om alla som sålde chip skulle sitta och göra egna guider till allt, då skulle dom ju inte få göra annat. Det är tillverkarna du ska gnälla på för att inte dom har fått ihop någon guide, inte dom som säljer varorna.
                    Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Men det e så jävla trökigt att ha ett chipp när man inte kan göra nått med det..

Comment

jag har också ett xbit chip som ligger, är faktiskt trött på det nu!
                        vill veta hur man sätter i det i en 1.6 box, har haft det ett bra tag.
                        vad är det för adapter du snackade om HANSI? hur funkar den?
                        mycket tacksam för hjälp, vet fler än jag som har chip liggandes
                        och det är inte kul

Comment

Vi har inte haft tid att reda ut hur man löder xbit i version 1.6, vi har gjort ett snabbt försök som inte ville fungera. Alla kunder som kommer in och vill få xbit monterat blir snabbt övertalade om att byta upp sig till SmartXX. Så det blir ingen guide innan XBIT/Team DMS gör en.

Comment

Ska mitt chipp jag köpte som gick att löda enligt eran hemsida bara ligga och damma?

Comment

Byt det till ett SmartXX om du har en 1.6 box. Eller vänta lite till. DMS teamet har nog haft fullt upp med DMS4 lite/pro releasen och borde ju hinna fixa sina XBIT guider vilken dag som helst nu. Speciellt då dom faktiskt levererat "version 1.6 adaptern" för någon vecka sedan.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X