Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kabelsats för lödning av XBIT

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kabelsats för lödning av XBIT

Har ett XBIT orig (ej 1.5)köpt för knappt ett år sedan, som jag bara skruvat fast - och kablaget för lödning hamnade på någon idyllisk soptipp. Nu är det risk för att min son snart kommer härja omkring med min grön-svarta pärla vilket gör att jag vill löda fast härligheten.

Finns kablaget att köpa hos psxcare eller är det någon som har ett liggande som ka tänkas vilja donera det?

puffar lite för denna i hopp om svar...

Comment

Maila psxcare@netcare.se så svarar jag OM jag kan hitta en lös kabelsats. Jag hann inte kolla när jag såg inlägget första gången, och jag hinner inte kolla nu heller. Och det är lättare för mig att hitta ett email än en gammal tråd i forumet :-)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X