Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HUr får ja tag i bios?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• HUr får ja tag i bios?

Hur kan ja få tag i bios jag behöver?
    kan de vara nån som kan vara vänlig och skicka??
    XBOX

#xbins

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=13110

tyvärr har de inte evo-x bios längre..... ska du ha bios till en 1.6 så får du hitta det på ett annat ställe...... kolla i forumet det kom upp ett ställe där man kunde få tag på det.... läs den senste veckans inlägg...... tror redan att det e klistrat......

Comment

okej men så ja kan inte få tag i bios nu då?? ja har ett 1.2?? måste ju finnas då ja få de till att funka? du kan inte skicka de via msn??
      XBOX

Comment

jag har xecutor 4980.06 och 4980.67 om du vill ha nått av dem......

Comment

Original inlägg av xboxenergi
          okej men så ja kan inte få tag i bios nu då?? ja har ett 1.2?? måste ju finnas då ja få de till att funka? du kan inte skicka de via msn??

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=7231
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej kan du skicka de via msn? isf heter ja simeboy@*******.com.. vore mkt tacksam om du gör de
            XBOX

Comment

sök på google tar ca 10 sec att få hem det
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

okej.. menva ska ja söka på kan du ge mig sidan iställeyt ja hitta inte ja är lite dum vet du??
                XBOX

Comment

Får inte länka till andras sidor sök på google: X24983.06+xboxbios
                  "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ja men de finns bara sidor där det står att man ska ha de inte att man kan ladda ner de har du inte msn???
                    XBOX

Comment

Du söker inte tillräckigt effektift på google

Comment

Joho för nu har ja hittat de
                        XBOX

Comment

Ja se där man kan bara man vill nog

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X