Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

X.B.I.T svårast att montera?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• X.B.I.T svårast att montera?

jag undrar vad ni på psxcare menar med det?
    om det är något särskilt som strular?

personligen tycker ja det ser lättare utt att löda fast kablar o få sjysst kontakt än att löda en pinheader...

men frågan e om det va något annat som va svårt? isåfall får det bli ett annat chip.

För mycket långa kablar som kan plocka upp störningar, switchar som alltid är en felkälla, extra adapter krävs för xbox 1.6. En riktig soppa att installera, och man betalar en massa extra för pogopins (lödfri montering) helt i onödan.

SmartXX fungerar mycket bättre. Välj bort XBIT. Jag har kanske 10st kvar på lager, när dom är sålda tar jag inte in fler. Dom är helt enkelt inte i klass med dagens chip.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

okay... men smart xx chippet e det väl såndär jobbig lpc lödning på? gillar inte den där pinheader lösningen men men det är ju bara min åsikt

Comment

fast det finns en massa xtra tillbehör till smartxx va? det kan ju va lite kul o exprimentera lite nu innan 360 kommer

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X