Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Förbannad

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Du, om man ska chippa själv så kanske man ska kolla att det är möjligt för en själv att införskaffa alla grejer (BIOS, Dashboard, etc) INNAN man beställer chippet. Och man bör nog ha rört en lödkolv förut, inte bara tittat på när farfar lagat FM-mottagaren. Dessutom fattar jag inte riktigt hur man kan misslyckas med att chippa en xbox om man kollat alla punkter i beskrivningen som t.o.m medföljer chippet. Punkterna är stora, D0 är inte nå vidare svår att löda från undersidan, och kom inte och tjafsa om ett chip som inte fungerar. Jag är 99% säker på att alla som misslyckats med sin chippning inte har nåt fel på chippet, utan att det är lödarbetet som inte är nå vidare.
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

sent inlägg men har ägt 6 chip av diverse fabrikat och haft två fel ett xbit samt ett skit
      chipp så vist kan det vara fel på chipen men att folk gör fel med tenn do samt flashning är nog vanligast
      Xbox 1.5xenium os 2.01 Detta står här så jag
      160 gb samaung lättare kan få hjälp
      samsung dvd
      x2.4983.06 du har väl kollat

http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=62

sökfunktionen högst upp på sidan är bra

Comment

därav 99% och inte 100%...
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

fattar inte varför ni tar upp löddning? jag skriver ju att det va en xbox 1.1. och då när ja köpte chippet så stod det är det var löddfritt så då är det klart att man inte tänker mer på de. men man lär sig av sina misstag och tänker dock inte på att jag varit otrevlig i forumet utan på en annan sak som jag inte tänker säga här för då blir man väl bannad igen.

Comment

Välkommen tillbaka efter en lång tids koma.....

Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X