Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur fan gör man?

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur fan gör man?

Jag vill flash det bedrövliga Cromwell bioset men jag är rädd för att något ska bli fel och min framtid som xbox användare blir grusad.Jag är mest orolig för att jag ska flasha med fel bios.

Jag tycker också att det är dåligt att det inte finns någon vettig guide om hur man bär sig åt, hur man bränner och vilka cd skivor som funkar till de olika läsarna osv.

Men, men nu vill jag i allafall få det gjort så jag har några små frågor.

1: Jag har en Samsung läsare i min box, vilken cd-r/rw skiva funkar att läsas?

2: Vilket bios/version ska jag flasha med. Jag har hittat ett bios med namnet 4977, går det bra?

3:Jag vet inte vilken version av xbox jag har men jag vet att tillverkningsdatumet är 2003-06-06 så jag kan tänka mig att det är den senaste versionen men vad heter den?

4: Hur går jag tillväga sen? MÅSTE jag döpa om .bin-filen till "bios.bin" och ska jag låta bli att döpa de andra filerna.
    Vilka inställningar ska jag göra i nero och finns det något mer jag behöver tänka på?

En påse godis till den som svarar på dessa frågor!

http://forum.psxcare.com/support/sho...&threadid=8982

4977 är ok
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X