Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ftp-klienten ???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

*suck*
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ha ha grabbar det känns som att ni gled av ämnet lite... jag tänker prova att byta mask det kan ju inte skada att försöka... för jag börjar bli tokig på detta nu... vill bara ha igång xbox skiten.

Comment

hur gick de då? jag har samma problem. kommer inte åt den där serven. går inte att pinga den.

Comment

Altså, visst, det är IANAs reservationer/rekommendationer, men det betyder inte att nätet inte funkar om du inte följer dem. Man kan utan problem sätta en 255.255.0.0 nätmask på ett 192.168.x.x nät. Praktiskt sätt så gör det ingen som helst skillnad. Men man bör dock följa deras reservationer/rekommendationer. Det samma gäller IANAs val av IP-serier för ej internet anslutning nät. Bl.a. pga av ifall nätet mot förmodan skulle kopplas upp mot internet, så kommer inte IPna ut på internet och krockar med ett redan upptaget IP.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X