Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xecutor 2.2 lite - xbox V1.4

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nej
    Vad har du för email ska jag skicka dig ett bios med X2 4979.06 & EvoXM7 oki?

Om du gör om bioserna till 512k i XBTool så skall du göra så här:
    copy /b 4979.06_512k.bin + EvoXM7_512K.bin superbios_1024K.bin
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Kan jag skicka dig dessa för Hansi gjorde om den ena med rosa XBOX Logga,så kan du fixa dom,går det bra?
      Hansi hade flashat nånting för att kunna köra biosen i min XBOX som är tillverkad 2003-10-11.Kan du fixa så att det blir en vit XBOX logga med röd text & att det står vilka BIOS man anv istället för BIOS:Unknown?
      Last edited by Nijo; 2003-12-04, 15:10.

Comment

Kolla din mail.
        Tack på förhand,Nijo

Comment

Hej.Innan jag flashar den nu så undrar jag:
          Toogles:Animation är avmarkerad-varför?Vad menas med den?
          Ignore Harddrive Partition Table är avmarkerad-Sabbar det inte min hdd nu då?Min e ju 120GB & jag vill ej ha en G:
          Kommer båda att vara röda nu el el lämna du dem till rosa?
          Vilken Bank ska jag sätta på nu när jag flashar
          Kan jag nu byta mellan att att anv EVO & XECUTER när man byter bank?
          Tack för din hjälp.

Comment

Det är dom jävla irriterade gröna bubblorna i början när man bootar upp inget annat, jag har inte rört annat i EvoXM7 än ändrat fr 50% till 20% på fläkten
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

hehe.Men om jag vill ha dom då?Kan jag bara markera den då igen & spara?

Comment

Tack för hjälpen,det var jäkla snällt av dig.

Comment

D var så lite så själv har jag ett bios med xboxorginalbios & 4979.06 som jag switchar mellan.
                  Last edited by pege63; 2003-12-04, 16:15.

Comment

Tack,var det den du skickade nyss?

Comment

Nej den var en med x2 4979.06 & en EvoXM7 med en annan färg än råsa

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X