Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Min x-box svarar inte på något???+

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Min x-box svarar inte på något???+

Tjenare
    Mitt x-box var fullt fungerande med mitt x-ecuter 2 lite med evo x installerat tills jag fick för mig att jag skulle installera ms dashboard, varför kommer jag inte ihåg, men efter det så dog hela x-boxen, den startar och det kommer upp en flimirig ruta med 16 i alla hörn och kanter, den går inte att boota med någon av super discarna, vad ska ja göra ?, jag vill helst inte skicka runder den halva svergie för att få den fixad, jag vill heller inte ta av chippet, finns de något allternativ?.
    Tack på förhand
    pubne!

Problemet beror troligen på att chippet lossnat.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

det har de inte, va ska göra ??

Comment

OM du stänger av chippet då funkar boxen då med MSDASH?
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jag har lixom ingen switch så hur skall ja stänga av den?

Comment

Då har du sk jumpers på chipet kolla beskrivning av ditt chip vilken jumper som stänger av det.
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Nopp den starta inte, samma irriterande ruta, vad skall ja göra ?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X