vilket bios får man med när man köper det utav er???
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
bios på 2.3?
Collapse
X
-
Chipen kommer från fabrik med "Cromwell flash bios", den version som även fungerar på de nyaste boxarna...fast utan bild, så man får köra in cd:n med "bios.bin" utan att se vad som händer på tv:n.
Men det är bara att starta boxen, vänta på att dvd-släden åker ut, stoppa i cd-rw med bios.bin, stänga släden, vänta tills boxen stänger av sig.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Snälla, använd search-funktionen och läs guider i forumet innan ni ställer frågor som det är så uppenbart att någon ställt hur många gånger som helst redan:Originally posted by Rikkard
Vart kan man ladda ned bios.bin ifrån?
http://forum.psxcare.com/support/sho...&threadid=7231Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment