Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

är akira ett riktigt x-ecuter chip?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• är akira ett riktigt x-ecuter chip?

Jag ska antagligen köpa en box till jul och de flesta jag har kikat på har Akira-chip installerat och säger att det är x-ecuter LITE 2.3. Men så läste jag lite på Psx-care-sidan och har inte hittat någon info om just det chippet, och det säljs inte heller här vad jag har förstått. Däremot läste jag att det fanns ett gäng fake chip som kallade sig saker som x-ecuter killer och sådant, chip som man ska undvika. Hur är det med Akira då? Är det ett bra chip? Vad har det för egenskaper om man jämför med andra LITE och PRO chip?

Jag ber om ursäkt om den här frågan har blivit besvarad innan, men jag har letat runt så gott jag kan i de olika forumen.

MVH
    jonte

tillägg:
    har detta chip en extern switch för att stänga av och på chipet för att kunna spela på xbox live?

Comment

Akira är Akira och X-ecuter2 Lite är X-ecuter2 Lite, vissa skriver sina annonser som jag vet inte vad, men vad du än köper i dagsläget för chip så spelar det ingen större roll för dig som är vanlig användare, vissa chip har stöd för dubbla el fler biosar som kan växlas mellan med switchar osv, jag har själv testat både ********, Akira och chameleon och dom innehåller alla 3 samma grúndläggande funktioner och fungerar lika bra. ang swithen så oavsett vilket LPC chip du har så kan du koppla en switch så att det går att stängas av.
      Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Originally posted by Droopy
        Akira är Akira och X-ecuter2 Lite är X-ecuter2 Lite, vissa skriver sina annonser som jag vet inte vad, men vad du än köper i dagsläget för chip så spelar det ingen större roll för dig som är vanlig användare, vissa chip har stöd för dubbla el fler biosar som kan växlas mellan med switchar osv, jag har själv testat både ********, Akira och chameleon och dom innehåller alla 3 samma grúndläggande funktioner och fungerar lika bra. ang swithen så oavsett vilket LPC chip du har så kan du koppla en switch så att det går att stängas av.

Det är inget fel på Akira, däremot är det fel på sådana som säljer Akirachip och kallar dom för "X-ecuter 2 bios chip" för att förvilla kunderna.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

tror dom menar att den har X2 egenskaper & det har det ju samma strlk på bios mm, mm
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X