Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Felflashad, vad gör jag nu?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Felflashad, vad gör jag nu?

Skulle flasha in 4981-bioset med FlashX, startade erasing och precis när den kom till slutet av mätaren stannar det bara. Väntade nog en halvtimme utan att det hände något, så jag rebootade, och inget händer nu. Förmodligen är hela boxen död. Eller jo, den startar, startar om, startar, startar om, startar och sen står den bara och blinkar. Vad i helvete ska jag göra nu? Har jag pajat boxen? Jag blir så ledsen...

Chip eller flashat bios? Om flashat bios, köp ett chip och montera.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av jiggly
      Skulle flasha in 4981-bioset med FlashX, startade erasing och precis när den kom till slutet av mätaren stannar det bara. Väntade nog en halvtimme utan att det hände något, så jag rebootade, och inget händer nu. Förmodligen är hela boxen död. Eller jo, den startar, startar om, startar, startar om, startar och sen står den bara och blinkar. Vad i helvete ska jag göra nu? Har jag pajat boxen? Jag blir så ledsen...
      jag bara avskyr när sånt här händer med folk... använd inte FlashX den SUGER! Har flashat om mitt original emd EvoX ett par ggr och är lika orolig varje gång
      * Xbox V1.1
      * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
      * 160 GB Samsung HD
      * 10 000+ Roms
      * 70+ XBOXspel

Comment

Original inlägg av Cerber0s
        jag bara avskyr när sånt här händer med folk... använd inte FlashX den SUGER! Har flashat om mitt original emd EvoX ett par ggr och är lika orolig varje gång
        Kan bara säga tack gode gud att FlashX inte ens starta på min, tänk om jag hade flashat ommitt bios med det ....
        * Xbox V1.1
        * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
        * 160 GB Samsung HD
        * 10 000+ Roms
        * 70+ XBOXspel

Comment

Alltså det jag har i boxen är ett Xecuter2-lite chip, och nu skulle jag flasha in nytt bios i boxen, men det gick ju åt skogen.. kommer inte ens in i boxen, inte ens ett felmeddelande. Blir väl att sätta i ett nytt chip.

Comment

Du kan lämna in ditt x-ecuter 2 lite chipp för omflashning hos oss. 200:- + 49:- returfrakt om du inte köpt chippet av oss, 20:- i kuvertet för returporto om du köpt chippet av oss.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Då är det alltså bara att plocka ur chippet, lägga det i något sorts paket och skicka in till er? Hur blir det med betalningen?

Comment

Måste bara fråga, är du säker på att ni kan fixa chippet? GÅR det att fixa överhuvudtaget? Jag menar det startar ju inte ens, inte ens ett felmeddelande, skärmen är svart!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X