Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

starta orginal msdaschboard

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• starta orginal msdaschboard

Jag har en chippad xbox med switch för att kunna köra orginal (tex. vid live!)
    Det har fungerat ända tills jag bytte ut orginal hårdisken mot en 120 GB.
    Jag installerade med superdisc 3.6 och låste sedan hårdisken med config macig. Nu fungerar bara xboxen om jag kör med chippet "igång" slår jag över till orginal får jag bara error medelanden. Vad ska jag göra?

Vilket errormeddelande får du ? (en liten siffra i övre vänstra hörnet)

Kolla och jämför med denna lista:
    http://www.xbox-scene.com/articles/errorcodes.php

Comment

13 men jag förstår fortfarande inte hur jag ska lösa problemet

Comment

Installera ms dashboard från superdisc eller genom att ta den du har i c:\ på din originalhårddisk.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack så mycket! nu funkar det....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X