Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ms dashboard, kommer ej in i. Varför?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ms dashboard, kommer ej in i. Varför?

Titeln på frågan säger egentligen allt om mitt problem.

Lämnade in boxen för lagning, på hallandsgatan. Nån kabel hade visst lossnat, vad vet jag. (Mekar inte, spelar bara Därefter fungerade boxen utan problem igen. Med ett undantag.

Mameox-emulatorn gnällde om att jag inte ställt in klockan och därför kunde vissa spel få problem med att fungera korrekt.

När jag nu vill gå in i MS Dashboard och ställa in datum och klocka så går inte det. Väljer jag MS Dashboard i menyn så visas "loading" på skärmen, men istället för att komma in så kommer jag tillbaka till ordinarie menyn, dvs Ms Dashboard, Apps, Poweroff, Reboot....etc

Nån som har lösningen på problemet?
    Each day counts..

Installera om MS dashboard från superdisc 3.7rc8 brukar fixa sådant.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X