Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

X-Ecuter 2 Lite PLUS+ (lödfritt) version 2.3b Multi-X chip

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• X-Ecuter 2 Lite PLUS+ (lödfritt) version 2.3b Multi-X chip

Tjena,

Har köpt och installerat ett X-Ecuter 2 Lite PLUS+ (lödfritt) version 2.3b Multi-X chip.

När jag startar maskinen kommer den alltid till den skärmen där han vill lägga in BIOS... har gjort det och det såg bra ut, men som sagt, den skärmen kommer upp igen. Vad gör jag fel?

Du lägger in ett riktigt bios istället för ett cromwellbios...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

gå in på executers sida å ladda hem det bioset samt kolla guiden sopm finns där, gjorde samma fel i tis då mina grejjer kom. satt 2 tim å krångla gjorde sedan som ja skulle ha gjort för länge sen. ja läste adressen som står på den skärmen du pratar om, den till xecuters sida. där finns en as bra guide om hur du installerar chip, laddar hem och fixar bios samt bränner ut. var noga med att du harrätt storlek på bios, läste ngn stanns att x-ecuter 2,3b lite + var bäst med 1024 bios

Ur fattigdom kommer vishet

Comment

Vad har dom för url?

Comment

Original inlägg av MadSkillz
          Vad har dom för url?
          sök på google

Comment

när du kommer in på bios menyn på tvn så står det uppe till höger om jag inte missminner mig :P

Comment

kolla denna länk har ja letat åt dig.. så vad säger man då?
              http://www.teamxecuter.com/cromwell.htm

Comment

Tack :O

Comment

d var så lite så

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X