Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xapter - Lödfri adapter till X-ecuter 2 lite Fråga

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xapter - Lödfri adapter till X-ecuter 2 lite Fråga

Fungerar Xapter - Lödfri adapter till X-ecuter 2 med ett X-Ecuter 2 Lite version 2.6 Multi-X chip?

är det bara o stoppa i chippet i adaptern i och sen in i lådan utan o behöva lödda en enda grej??

Ja, fast du bör leta upp en "guide" till hur du installerar den enklast och rätt.

Comment

Original inlägg av Mellwing
      en "guide"

vart hittar man en sådan?

Comment

Det får du leta runt lite efter (jag kommer inte ihåg någon sida). Sök på google, så hittar du nog ett par stycken. Eller så använder du sökfunktionen här...

Comment

Jag fick löda på två punkter när jag installerade min xapter och x2lite 2.6. Lyfta upp mb och löda två grejer under, sen löda en kabel på själva xaptern.

Comment

okey, men JAG lödde absolut ingenting på den, det var ju bara att "sätta" in taggarna i hålen och sen klura ut var den långa pinnen skulle sitta... Funkar skitbra för mig.

Comment

Original inlägg av Mellwing
              okey, men JAG lödde absolut ingenting på den, det var ju bara att "sätta" in taggarna i hålen och sen klura ut var den långa pinnen skulle sitta... Funkar skitbra för mig.
              Ok men då kanske det e därför mitt inte funkar asmest bra isf =). Men det är ju två kablar som går in i chippet, en från brytarna o esn en lite mindre med tre trådar. struntade du helt i den mindre? lödde på dom på rätt plats eftersom dom kändes nödvändiga =) adda mig på msn e du hygglig, adamjohan87@*******.com

Comment

hot mail ska det var. illa att dom censurerade det

Comment

Om jag inte minns fel var väl dom till för ifall man har en x-box1.6, då jag har x-box1.1, eller nåt, så kunde jag strunta i dom...

Comment

ok tack så mkt..då ska jag meka igen =)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X