Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flasha cromwell i 2.6 ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flasha cromwell i 2.6 ?

Jag har fått upp cromwell 2.6 i min xbox 1.6,

Fråga 1 släden popar inte ut som den gjorde när jag installera en v1.5 xbox, är detta vanligt?

Fråga 2 jag har tagit hem m8_16 och gjort den till en 1 mb fil = är detta rätt eller ska den vara 512 kb.

Varför accepterar den inte min Cd-rw (verbaum bränd i 4x med 100 mb i dummy och BIOS.BIN) ---> man hör att den snurrar upp och sen är det som den inte hittar något på skivan.

Fråga Hansi tror el vet inte med säkerhet om den biosen är oraderbar och man skall du sätta in en 512k bios bara, bankerna på en den X2 jag har e inte oberoende av varandra så man får då sätta ihop 2 st bioser om man skall ha två olika (512k+512k) cromwell 2.6 + x2_4983.06.
    Som sagt fråga Hansi
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

ok hansi då väntar jag på ditt svar. Ska det vara ett 512 kb bios som pege63 sa?

Och i sådant fall är det bara att köra ---> copy /b m8_16 + m8_16 BIOS.BIN eller?

Comment

Jag flashar ju aldrig chippen på det viset, men det är väl valfritt 512 eller 1024 med flash bios grejerna
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X