så jag är rädd som en liten bäver
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
X-ecuter 2 insatationspris?
Collapse
X
-
-
Verkar som om Svart-jobbarn Göran varit framme...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
Bäver? Det var ett väl-valt ord...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
mm he men jag märker att det verkar vara ganska mycket problem men duo2?Smartxx Lt Opx
www.ozgur.webb.se
- Citat
- Flag
Comment
-
Mest bara folk som är okunnig/inte frågar innan installation som får problem med det. Extremt sällan som det är chippets fel..."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment
-
ok men ska jag tenka på garatin innan jag chippar det, jag menar sen är det ju körtSmartxx Lt Opx
www.ozgur.webb.se
- Citat
- Flag
Comment
-
asså tycker ni man ska vänta på att garain går ut innan du chippar det?Smartxx Lt Opx
www.ozgur.webb.se
- Citat
- Flag
Comment
-
jag tenker ändå vänta till senare, om man bor i gbg så kan det bli svårt!Smartxx Lt Opx
www.ozgur.webb.se
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment
-
Du får väl starta ett dotter-bolag då...
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment
-
Vadå diggar du inte fraktkostnaden på 300 kr fram och tillbaka eller? Annars kan du ju om du bara vill ha monterat själva chippet skicka bara moderkortet till psxcare, så får du flasha det mm. själv (inte spec. svårt). Vet dock inte om psxcare tar emot endast moderkort, annars finns det väl privatpersoner som gör det...Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment
-
Eller så tar man fram Farfars gamla 35mm's lödkolv och går loss....
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment

Comment