Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Plötsligt långsam överföring PC -> XBOX

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plötsligt långsam överföring PC -> XBOX

Hej,
    är inte överdrivet duktig på det här. Jag har en XBOX med Executer 2 sed ett par år. Använder Flash FXP och Avalaunch för att överföra filer. Helt plötsligt idag går det galet långsamt, ca 80 kb/s. En 700Mb fil skulle ta 2,5 h istället för ca 2 min i vanl fall. Vad kan det bero på? Ngn som vet? Har inte ändrat ngt förutom bredbandsleverantör, har dock kvar samma modem och alla sladdar etc.
    Last edited by dep187; 2008-01-04, 23:15.

ja att din HD är full med skit som du FTP upp
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Zzzzzzzzzzzzzz

Ingen annan som kan hjälpa mig med ett vettigt svar? Lider svårt när jag inte kan kolla på film via min XBOX.

Comment

Du fick svaret som oftast gäller...när partitionen börjar bli full/fragmenterad så måste varje fil spridas ut i små ej sammanhängande fragment över hela hårddisken....
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X