Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En fråga ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• En fråga ?

Jo om jag skickar upp min xbox v1.1 till er och ni fixar in Xecuter2 Lite chippet. fixar ni med allt annat som krävs också det med bios o flash o så.. ?
    Kommer jag kunna byta ut hårdisken till en större (120GB)??
    är Xecuter2 Lite bästa chippet för v1.1 ?
    Och hur lång tid tar det om jag skickar det typ torsdag nästa vecka ?

Jag tycker X-ecuter 2 lite är det bästa chipet just nu.

Vi fixar allt som behöver fixas.

Det blir 1.350:- + 188:- returfrakt.

Du kan byta hårddisk själv, eller så skickar du med den så tar vi 500:- extra för det.

Monteringen går fort, men antagligen kommer vi ha slut på chip under c:a 1 vecka pga alla helger. Jag skall beställa en ny sändning chip på Måndag.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

OK, det låter ju bra =)
      Men vad e det exakt ni fixar ?
      Vad behöver jag göra hemma sen?
      Behöver jag själv installera nått via datorn hemma ?via ftp o sånt.. fattar inget av det där =/
      eller funkar allt konon?

Comment

Allt funkar kanon när du får tillbaka den :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X