Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp Hansi!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp Hansi!

Fick tillbaka mitt xbox nu i onsdags efter ha skcikat upp det för chippning men nu när jag skulle testa det så får jag upp no disc när jag kör i en skiva.. Why?

Gör jag något fel? Försökte nå dig på icq men kunde inte få tag i dig.. Messa mig gärna

Mvh
    //GoN£
    Live Long Live Free..

Det där har vi råkat ut för en gång tidigare, det var något i mekaniken i dvd-läsaren som hade hamnat ur läge...vi misstänker att posten råkade skaka lite för hårt på paketet...

Maila psxcare@netcare.se och ange ditt kundnummer så skickar jag en förbetald paketlapp så kan du skicka tillbaka boxen och få det fixat.

Prova att ringa 08-615 21 60 också. Tyvärr är Stefan (som fixade den andra boxen) på semester nästa vecka, men jag skall försöka få tag på honom då jag har för mig att det var extremt enkelt att fixa problemet. Eventuellt bara ta ett gem och trycka in i "öppna-i-nödfall" hålet så hamnade allt rätt igen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hansi jag öppnade maskinen för att kolla om det inte va nån kabel eller så som va ute.. Jag tryckte in allt och sedan så samma skit no disc.. På allt förutom på en Maxtor CD-RW? Hel mysko men jag mailar dig med mitt kundnumer..

Tack för dit snabba svar förresten sitter här och biter på naglarna haha.. s

Mvh
      //Valle
      Live Long Live Free..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X