Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hoppas det kommer imorgon!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hoppas det kommer imorgon!!!

Skriver tenta imorgon... behöver något att trösta mig med efter detta kommande nederlag...

Mitt älskade Xbox med ett X2-lite installerat...det skulle dämpa sorgen.

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av kikkboxxer:
    <strong>Skriver tenta imorgon... behöver något att trösta mig med efter detta kommande nederlag...

Mitt älskade Xbox med ett X2-lite installerat...det skulle dämpa sorgen.

</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vart studerar du?

Comment

IT-universitet i Kista

... och tentan gick som förväntat

Comment

Varför skall du vänta på Xecuter 2 när Cheap LPC mod funkar lika bra förutom att det bara har 256 kbyte minne?

Comment

Vi som har pengar vill ha expensive modd, så vi väntar gärna på x-ecuter 2 lite

Comment

Dessutom har x2lite 2*512k bios... Cheap LPC har väl bara 256k bios om jag inte hört fel.

Rykten går att 512k:arna är på frammarsch. Dessutom finns det enkla möjligheter till mod-disable switch och flash-disable switch, och bios switch på x2lite.

Dessutom är jag inte Kungen av Lödkolv...min teknologilärare kallad mina lödningar för "Norska Kempelödningar". Och då var det inte direkt finelektronik jag lödde.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X