Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Startar med originalbios

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Startar med originalbios

Jag har installerat ett X-ecuter 2 Lite i min xbox nu, men det är någonting som är fel.

Jag har kollat alla kontakter med en multimeter och ingenting bör vara fel i själva monteringen. Men ändå så startar xboxen bara med sitt originalbios.

Vad kan vara fel? Är det ett dåligt bios på chippet? Om så är fallet, vad kostar det att få det omflashat hos psxcare?

Om chipet är köpt här så är det bara att slänga med 20:- för returfrakten (vilket man får tillbaka ifall det är fel på chippet).

Annars kostar det 200:- + 70:- returfrakt (Eller släng med 220:- i kuvertet). Vi tar isåfall betalt även om det är fel på chippet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Re: Startar med originalbios

Originally posted by nathorst
      Jag har installerat ett X-ecuter 2 Lite i min xbox nu, men det är någonting som är fel.

Jag har kollat alla kontakter med en multimeter och ingenting bör vara fel i själva monteringen. Men ändå så startar xboxen bara med sitt originalbios.

Vad kan vara fel? Är det ett dåligt bios på chippet? Om så är fallet, vad kostar det att få det omflashat hos psxcare?
      Har du kollat så att "jumprarna" sitter på rätt ställe... eller är bort plockade????
      The mind is like a parachute - it only works if it's open...

Comment

Alla jumpers sitter rätt.

Jag har inte köpt det hos psxcare (vilket kanske var lite dumt).

Jag mailar er om jag behöver hjälp med flashning. Tror du, Hansi, att det är det som är felet?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X