Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

problem med spel från kina

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• problem med spel från kina

hej jag har ett litet problem med time splitters 2 som jag köpt i kina. min kompis har provat spelet på sin box och det fungerar perfekt, men på min så hör jag bara ljudet när jag startar spelet men ingen bild kommer upp? jag spelar på projektor eller tv, kan det vara något fel där, har dock provat på båda två men samma fel uppstår.

tacksam för hjälp!!!
    Xbox gör livet roligt och underhållande - Porsche gör en glad...

Prova både PAL och NTSC genom att använda enigmah video mode switcher.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

nu hänger jag inte riktigt med, vad e det och finns det i boxen eller? hela jag e ett ? nu...
      Xbox gör livet roligt och underhållande - Porsche gör en glad...

Comment

Jag vet ju inte vad du har i din box. Om vi moddat den åt dig så finns det under menyn APPS.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X