Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Gå in på MSDASH, Gå till "settings" "option" i XBOX menyn och välj "Sytem Info". Då kommer se en massa text men I slutet av all text ser du ngt som ser
ut som nedan: K: 1.00.xxxx.01 D: 1.00.xxxx.01
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Originally posted by pege63 Gå in på MSDASH, Gå till "settings" "option" i XBOX menyn och välj "Sytem Info". Då kommer se en massa text men I slutet av all text ser du ngt som ser
Stäng av ditt chip boota om med orginalbioset så att du ser xboxen orginal menyn, Gå till "settings" "option" i XBOX menyn och välj "Sytem Info". Då kommer se en massa text men I slutet av all text ser du ngt som ser
vad har du för nummer där undrar jag bara.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Originally posted by pege63 Stäng av ditt chip boota om med orginalbioset så att du ser xboxen orginal menyn, Gå till "settings" "option" i XBOX menyn och välj "Sytem Info". Då kommer se en massa text men I slutet av all text ser du ngt som ser
Jag köpte en xbox med datum 2003-07-2x, den fungerade inte att flasha, inte heller att chippa. Fick tag i en med datum 2003-06-29, denna fungerade utmärkt att flasha.
Originally posted by pege63 Stäng av ditt chip boota om med orginalbioset så att du ser xboxen orginal menyn, Gå till "settings" "option" i XBOX menyn och välj "Sytem Info". Då kommer se en massa text men I slutet av all text ser du ngt som ser
Comment