Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skicka med rätt skisser för h*****e!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skicka med rätt skisser för h*****e!!!

Monterade mitt Xecuter pro 2.3 idag och döm min förvåning när bilden av monteringen av den lilla grå kabeln inte överensstämmde med mitt moderkort?
    Ni skickade en gammal skiss så det var inte så lätt att klura ut i vilket hål det skulle lödas i. Och eftersom ni inte verkar få ut uppdaterade ritningar på eran hemsida än mindre till era kunder så har jag ett förslag till er, lägg ut en länk på www.xecuter2.com så får vi väl leta rätt på ritningen själva det gjorde jag efter många svordomar och bortslösade timmar på eran sida.

angav du vilken version din box avr när du beställde?

Om inte så hade du varit riktigt uppmärksam på guiden hade du sett att de har 2 versioner angivna + alternativa D0 som är samma för alla versioner.
    Sen att guiden är suddig och svår att se är en sak, men i defens av psxcare så har dom faktiskt en guide som täcker alla 2 varianter av d0 som finns och en universell lösning, alternativa D0.

Comment

Vi rekommenderar ENDAST d0:an på undersidan i våra ritningar.
      Attached Files
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X