Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

X-Ecuter 2 PRO frågor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• X-Ecuter 2 PRO frågor

Hej!

Jag har lite frågor om mitt X-Ecuter 2 PRO version 2.3b som jag fick för 2 dagar sedan

När jag vill spela Live, är det bara att sätta switchen på disable? (lyser rött)

Ska kortet i boxen lysa blått oavsett om switchen står på enable eller disable? Mitt kort lyser hela tiden...

Skickar även med en bild på hur dipswitcharna står... Är det rätt?
    Har M7 Bios!

Tack på förhand

Det spelar ingen roll hur switcharna står på den blå modulen eftersom du har samma bios i hela chippet så det fungerar hur dom än står. Men skall du flasha om måste du flytta #3 till OFF så att det inte blir strul.

Lyser dioden rött så är chippet avstängt. De blå dioderna lyser alltid.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej

Tackar så mycket för hjälpen

Comment

Tjena!

Tänkte nu flasha om min bios!

När jag flyttar #3 till off som rekomenders ovan så startar inte boxen, den stänger av sig 2 ggr och blinkar sedan rött/grönt...

Hur löser man detta?

Comment

se hit för info
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jo jag vet, men det hjälper inte min fråga
            jag har Har M7 Bios idag... men vill byta...

Comment

Original inlägg av yooda
              Tjena!

Tänkte nu flasha om min bios!

När jag flyttar #3 till off som rekomenders ovan så startar inte boxen, den stänger av sig 2 ggr och blinkar sedan rött/grönt...

Hur löser man detta?
              Boota först, flytta #3 till off när boxen startat.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Fungerade finfint att boota o sen ändra switchen... Så nu är boxen flashad med 4980.06_256k

Tusen tack för hjälpen Hansi!!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X