Hej, jag har ett xbox med ett X-ecuter 2.3b chip och när jag har en nätverkskabel inkopplad så hakar han upp sig på rutan där de är ett stort kryss och de står XBox, det spelar ingen roll om nätverkskabeln går till routern eller inte utan den hakar fortfarande upp sig. Utan nätverkskabel så är de inga problem alls och han hittar nätverkskabeln nån sekund efter att jag sätter in den efter han har startat upp och kommit in i menyn. Kan inte heller pinga för då blir de timeout. Nån som vet vad felet kan vara?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xbox hakar upp sig med nätverkskabel
Collapse
X
-
Prova stänga av och sätta på nätverket i evo-x settings. Starta om mellan inställningarna.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Det var faktiskt en medlem i forumet som häromdagen tipsade om att han löste sina nätverksproblem på det sättet. Jag sitter mest och har dåligt samvete för jag tror jag bytte ut ett helt moderkort åt en kund för ett par månader sedan som säkert hade gått att fixa med den enkla manövern...Original inlägg av Muschende funkade! tack sååå mycke för hjälpen hade aldrig tänkt ut att de skulle vara ett så simpelt men ändå svårt att komma på. Du är bäst!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Hmm, nu skall jag uppdatera "vanliga problem" guiden också...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-

Comment