Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xecuter 2.3b

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• xecuter 2.3b

Fick hem mitt xecuter 2.3b häromdagen.
    Har nu installerat det men kan inte få kontakt med det från PC:n.
    tydligen fel kontakt (svart) enligt forumet.

Om jag startar Xboxen med modchipet i läge enabled så startar den upp och stänger av sig 2 ggr i följd blinkandes grönt/orange, för att därefter gå igång permanent och blinka grönt/rött.
    och bilde är svart ,ingen släde häller så man kann flasha biosen.

lödningar ser prima ut) 2 blå dioderna på modchippet lyser.
    boxen är tillv 2002 04 19
    vad f-n gör man.

Det är antagligen något fel med monteringen eftersom du annars hade fått igång chippets inbyggda cromwellbios.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Pin header

Original inlägg av Hansi
      Det är antagligen något fel med monteringen eftersom du annars hade fått igång chippets inbyggda cromwellbios.
      Om du kör "Pin header" installation så se till att vända chippet åt rätt håll. Det ska vara vänd mot IDE kontakten, den är inte många mm till godo kan jag säga.. psxcare´s installationsguide är mycket kass på den punkten.. Men det var väl bråttom när man gjorde den.
      *kaka*

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X