Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem att få igång xboxen...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem att få igång xboxen...

Halloj, har ett problem som jag haft ett bra tag nu.
    Oftast när jag ska starta min xbox så står den enbart och blinkar rött/grönt.. öppnar jag lådan tar bort dvd/hd och "petar" på några kablar så går den igång sen den är chippad hos er på psxcare, undrar nu om det kan vara nå glapp i kablarna lr att lödningen är dålig?

kolla alla löddningar med ett förstoringsglas, kolla d0
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Det kan även vara att kablarna kommer för nära en av drosslarna (de stora runda metallkärnorna med tjock koppartråd glest lindat runt kärnan) vilket stör ut chippet.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X