Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bara vissa filer??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bara vissa filer??

Är det någon som kan förklara varför xbox:en inte tar emot vissa filer?? Ja kör med flashFXP och lägger över musik, filmer. De mesta funkar bra att tanka över men ibland så vägrar det...???

Jag har inte en aning vad det kan bero på... Vore tacksam för svar!!
    sockan.se
    xbox v1.3
    Black jewel
    Silent Modd

filnamnen
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

vissa mpg filmer går inte att föra över medans andra går bra... och när jag ska föra över mp3 album så tar den inte emot vissa låtar... även fast alla låtar är mp3...???

Mvh W.
      sockan.se
      xbox v1.3
      Black jewel
      Silent Modd

Comment

Dom filerna du inte lyckas få up har förmodligen förlånga filnamn testa att göra dom mindre..

Comment

Original inlägg av Yuz
          Dom filerna du inte lyckas få up har förmodligen förlånga filnamn testa att göra dom mindre..
          STORT TACK!!!!! Jag testade att göra dem mindre... och då gick det fin fint!! både filmer och mp3 filer...
          sockan.se
          xbox v1.3
          Black jewel
          Silent Modd

Comment

sa ju de...
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
              sa ju de...
              du sa bara var problemet var inte vad problemet var

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X