Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Behöver verkligen hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Behöver verkligen hjälp

Jag har en chippad xbox med xecuter och 160gb hårrdisk och nu när jag sätter på xboxen blinkar knappen grön och orange och när jag spelar finns det inget ljud va e de som e fel vad ska man göra åt saken snälla jag behöver hjälp jag ber er

TAck i förhand

kolla om ljudanslutningarna är ordentligt inkopplade
    Detta är min signatur

Comment

är ljudanslutiningarana sladdarna men om du menar de så är det inte de som e felet dom sitter bra......jag behöver verkligen hjälp

Comment

det som verkar hända är att du ej får ngn kontakt med ljudanläggningen ifrån din xbox
        så är det inte kontakterna som sitter dåligt kan det vara chall på sladden eller på anslutningarna antingen på boxen eller på tv:n
        Detta är min signatur

Comment

mjao du skit shysst det gick att fixa de man skulle blåsa scart kabeln den va smutsig

Comment

tackar
            kul att kunna hjälpa till
            Detta är min signatur

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X