Jag har ett X-ecuter chip installerat i min X-box sen några veckor tillbaka, det står iaf det när jag startar enheten. Hursom helst så har den funkat utmärkt fram till igår. Jag ska trycka in on/off knappen i 1 sek. för original dashboard o 2 sek. o då lyser eject knappen grönt, eller mer för chip dash boarden. o då ska eject knappen lysa orange. Igår så lös knappen orange så länge on/off knappen hölls intryckt, släppte jag den efter 2 sek. så blev den grön o tv rutan blev helt svart, ibland kom den in på evolution dashboarden men då fungerade inga spel o andra sidan. Håller jag däremot in on/off knappen hela tiden tills jag startar ett spel då går det alldeles utmärkt men det är jobbigt, alltså, eject lampan lyser orange så länge jag håller in on/off knappen har jag kommit fram till. Med detta så antar jag att nån form av kontakt fel har uppstått, är det någon annan som har en annan teori och/eller vet om det är lätt att åtgärda
Vore väldigt tacksam för svar. Jag provar här först och händer det inget så får jag lämna in den, problemet är bara att DVD- Norden i GBG har konkat o det går inte att lämna in den där bara för det, det var där dom fixa min box nämligen.
Vore väldigt tacksam för svar. Jag provar här först och händer det inget så får jag lämna in den, problemet är bara att DVD- Norden i GBG har konkat o det går inte att lämna in den där bara för det, det var där dom fixa min box nämligen.

Comment