Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

men när kan man förboka då!!!!!!!!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• men när kan man förboka då!!!!!!!!!!

Ja håller på att dö av väntan kan man int få boka snart.......

MVH Jonas Lundqvist
    SnYfT***

Vi kommer beställa chip så fort vi får möjlighet, och först då kommer vi ta bokningar på de chip vi beställt. Meningslöst att ta bokningar ett halvår i förväg, då har ju folk glömt vad dom beställde när paketet kommer...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ah är det så lång tid kvar tills det beräknas komma?!
      Jag som trodde det skulle komma om några veckor bara

Comment

Jo, men folk har tjatat om det i månader redan...

Vi kommer antagligen börja ta bokningar när det är 1-3 veckor kvar till release.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

så du menar att det kan vara typ 4-8 veckor kvar innan det kommer då e det ju lika bra att köpa lite kortet!!!!!!!!!!
          SnYfT***

Comment

hmm bakslag, bakslag...
            på deras hemsida låter det ju typ som om chipet är klart =(
            men jaja...ni säger ju att ni förbokar 1-3 veckor innan chipet släpps...så vem vet...dom kanske släpper chipet om en vecka så börjar ni ta förbokningar imorn =)
            önskedröm, önskedröm...

(min PC hd börjar gnälla på brist på utrymme efter att man haft över 30 full dvd spel på den i nån månad...vill snart ha boxen så man kan ftpa över skiten )
            PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
            PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
            PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
            360 JTAG Backup Console
            360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Snälla snart.......

Ja vill....... d(-_-)b

Förboka nu!!!!!!!!
              SnYfT***

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X