Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med BIOS?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

pege63,

Ok, så skivorna man skall använda behöver inte vara DVD skivor?? Det kanske beror på stoleken på sakerna man skall bränna iof
    Så Memorex CD-RW skiovor fungerar bra för dig, bra att veta. Om det skall in större saker vad använder du då, vilken typ av DVD skiva??

Jag vet inte vad min klarar, men det är en Philips DVD+RW-D01 (heter den iaf).
    Jag har iof bara försökt bränna på Mina DVD Verbatim skivor, men har inte lyckats bränna den i Nero. O dom andra skivorna jag har e 100pack man köper på Elgiganten, typ noname. Kanske inte är så bra...

Vart får man tag på RW Memorex??

Tackar för informationen....

/Ampe

Comment

ja den senaste SD 3.4 är på 369 MB onödigt bränna den på en DVD ju NÄR CD-RW funkar bra, jag har en "Samsung" i xboxen. Sen beror det på vad du har men CD-RW ger inga prob.
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jag har en philips tror jag, vet inte om det kan vara det, vad finns det för märken som X-Box använder?

Kan den strula med skivorna..???

Vad kör du för märke på DVD skivorna???

/Ampe

Comment

Philips/Samsung/Thomson
          Har du 3 hål i släden är det en Samsung. Ett U-format stort hål är Thomson.
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Då har jag Philips, såg ut som det när jag stoppade i chipet...

Vad kör du för märke på DVD skivorna???

Tack för all hjälp

/Ampe

Comment

Jag köper Memorex i 25 pack på siba funkar på min box utan problem

Comment

Nu har vanliga 700mb Verbatim skivor köpts, med extra bra skydd

Ska vi se om det lirar, får väll testa mig runt, ska kolla Memorex oxå. Men iom att jag har ett annat märke på min spelare så får vi se.

/Ampe

Comment

Verbatim 700MB funkar bra för mig, vanliga CD-R.
                  Superdisk funka klockrent + lite annat. Men nu måste jag bara kirra DVD skivor som fungerar...

Fan va bra detta forum är.

/Ampe

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X