Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Boota med superdisc???????

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Boota med superdisc???????

Hej ja beöver lite hjälp!!!!!!
    Jag har just satt in mitt pro chip, flashat biosarna 256K och x:et ändra färg och det stog att allt gick bra.
    Men ja hade satt in min 80GB hårddisk så det står på tv:n "your xbox requiers service...."
    Och när ja ska boota med superdiscen vill xboxen int läsa skivan..... de e en RW skiva.....

Måste ja göra nått me hårddisken innan ja sätter in den?????
    SnYfT***

Flasha om med evo-x D.6 istället för x-ecuter 2 BIOS.

Se till att din hårddisk är "master" eller "cable select". Den får inte vara "slave"
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok då vet jag......

Men de e nåt med 80GB hårdisken för när jag satte tillbaka 8GB orginal hårdisken funka Super Discen..... och jag kunde göra allt....

Måste jag göra något med 80 GB innan ja sätter in den ??????????
      SnYfT***

Comment

Gjorde du som jag skrev och flashade om ditt chip med Evo-x D.6 bios??
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det e fixat nu.....
          De va fel på hårdisken..... ska få en ny nu en Barracuda....

Jag rekommenderar int Samsung dom suger.... dvd slutar att funka.
          SnYfT***

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X