Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bios till X2 Pro?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bios till X2 Pro?

Hej igen!

X-ecuter 2 pro ska ju levereras utan bios, men om man beställer en ny xbox med chippet installerat av er, slänger ni in en bios ändå?

Det skulle ju göra att man slapp åtmisntone ett litet moment när man väl får hem sin box.

MVH / Trollpojken, (som börjar bli j***igt sugen på en xbox nu... )

Ja, säljer vi en xbox så är den färdig att använda
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Svar på 5 minuter, en söndag, vad säger man? -Världsklass...

Med tanke på den servicenivå och kunskap som ni har, så kan jag garantera dig att jag kommer att köpa min Xbox av er, när jag väl har samlat ihop tillräckligt med pengar.

MVH / Trollpojken

Comment

Tjo

hur ska jag få tag i bios: x ecuter2 4983.06.bin 1024k

snälla hjälp

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=7231
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X