Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

VGA med Xecuter 3 CE Multi-X chip

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• VGA med Xecuter 3 CE Multi-X chip

ska bygga en xbox laptop och har pratat om duox2 chippet förut men funderade lite på detta chip Xecuter 3 CE Multi-X chip men jag undrar kommer jag få bild i chippets meny om jag kör med VGA?

sen ska jag fråga en sak om Xecuter 2.6 CE Multi-X chippet.
    styr man något i en meny på chipet där som man gör på Xecuter 3 CE Multi-X chippet?
    Last edited by flizc; 2011-09-09, 16:31.

Xecuter laborerade med VGA stöd i en av deras senaste X2 biosar.. det slutade med att dom tog bort stödet helt i release biosen..
    FrostyTheSnownman har gjort en VGA bios som funkar.. och då kan du köra på DuoX2 ... vill du kan du flytta duoX2 switchen utanför xboxen så att du kan växla mellan 512kb bankerna

ledsen att jag inte kunde svara på din fråga i övrigt... jag har bara använt deras biosar.. jag och mina kunder har tyckt att deras chip varit alldeles för dyra...
    PSXCARE har väl sålt massor, så dom borde väl kunna ha ett svar till dig.

Comment

FrostyTheSnowman biosen funkar även på Xecuter 2.6CE som du inte får en meny på, man skiftar bios med front modul kortet

Xecuter 2.6CE är för övrigt en lättare/bättre lösning än DuoX2 om man ska skifta mellan olika biosar...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

okay tack för svaren köper nog xecuter 2.6CE senare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X