Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lödfri adapter till min nya Xbox.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lödfri adapter till min nya Xbox.

Jag har nyligen köpt ett Xenium chip + en lödfri adapter för att just slippa löda. När jag nu sitter här med min XBox som är en version 1.6 och ska montera adaptern, så råkar jag av en slump komma över en instruktion (ifrån www.ozxodus.com) där de säger att jag måste löda [LPC-rebuild] för att få Xbox 1.6 att fungera med Xenium chippet.

Är det så? Om det är så varför skriver ni då inget om detta på er annars infomativa sida?

Hur går jag nu vidare med moddningen?

Mvh
    KtZ
    Xbox v1.0 PAL - TSOP - Thomson - Bios: X2 4983 - Dash: Avalaunch
    Xbox v1.6 PAL - Xenium(ICE) - Philips - Bios: M8_16 - Dash: XBMC

Sedan ett par dagar tillbaka informerar vi på flera sidor i webshoppen och flera trådar i forumet om XBOX version 1.6.

Jag skall även ändra informationen för enskilda produkter som t.ex. lödfri adapter.

Din lödfria adapter får du givetvis returnera om du inte vill använda den. Din xbox måste lödas då det inte finns någon lödfri adapter för version 1.6 boxen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Då var jag lite tidigt ute!! Jag kommer returnera den eftersom jag inte har någon nytta av den.

Vilka returneringsrutiner har ni?
      Xbox v1.0 PAL - TSOP - Thomson - Bios: X2 4983 - Dash: Avalaunch
      Xbox v1.6 PAL - Xenium(ICE) - Philips - Bios: M8_16 - Dash: XBMC

Comment

Maila psxcare@netcare.se
        Ange kundnummer + ordernummer
        Din banks namn
        Ditt clearingnummer
        Ditt kontonummer

När jag mailat tillbaka är det bara att skicka tillbaka adaptern så sätter jag in pengarna när den kommit hit.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X