Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Det funkar ju inte! (Xenium ICE)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Det funkar ju inte! (Xenium ICE)

Okay det är så att jag för ett tag sen körde egen softmoddad box till min orginal hd dog och jag var tvungen att slänga in en ny tom hd och köpa ett ICE chip. Nu är det så att jag inte fattar någonting, hur flashar man bioset. Hur ska jag få igång hdn med EVOX?
    Allt jag får fram nu är ett fönster där det står "loadning...." o sen "loading..... HALT!"

Min Xbox är en 1.4 min hd är en Fujitsu 30gigare. Mitt chip är ett Xenium ICE.

Tacksam för svar, blir galen på det här. Har suttit o bränt olika saker på cd-rw hela dagen!

om ja fattar det rätt så vill du flasha in ett bios å du vill ha evox som dash
    "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Du har fattat rätt

Comment

insalera superdisc så ska det fungera

Comment

eller tryck på eject knappen då kommer du till en meny Välj launch menu och sedan add bios, run from flash, sedan väljer du var den skall hitta bioset (hd, cd osv) å då stoppar du bara in en skiva som du har brännt med ett bios på

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X